Tyskland, Berlin!

Är tillbaka från Tyskland nu! Har varit lite dålig update nu på senaste, men jag har varit bortrest mycket dom senaste två veckorna så jag inte hunnit skriva nått. Men nu ska jag skriva lite om Berlin resan.

Gick upp 03.40 för att ta mig upp till församlingsgården där vi skulle samlas. Kl 04.00 åkte vi till arlanda, vi checkade in bagage och gick igenom passkontroll. Sen käkade jag lite frukost och köpte choklad att ha på planet. Kl 06.25 lyfte vi och 1 timme och 10 min senare var vi på flygplatsen i Berlin.

På "hotellet" var vi nog inte förän 10.30.
Riktigt sunk hotell kan man säga!

Vi har varit uppe i tv tornet som ligger på Alexander plats inne i Berlin. Utsikten var riktigt häftig.
Berlin som stad är helt annorlunda än jag trott, men så var det inte. Det är en väldigt fin stad som har mycket olika och intressanta ställen att besöka. Dock så är tyskarna precis som jag förväntat mig, man kan väl säga att dom mer eller mindre är otrevliga dom flesta, endast ett fåtal jag pratade med som var trevliga.

Sista dagen så var vi i Svenska kyrkan på andakt, skönt att få prata lite svenska om man vill prata med någon annan än sina kompisar.

Efter det fick vi lite fritt och fick dra och käka lunch, vart donken, nu igen ;)
Sen var vi runt i dom lite finare områdena och kolla i bara exklusiva affärer!

Kl 18.00 åkte vi till flygplatsen.

Kl 20.50 gick planet hem.

Kl 00.30 var vi hemma ;)

Riktigt härlig resa och väldigt skönt att komma till lite varmare ställe!

Onsdag

Snart påsklov, fan va skönt! Drar till Idre en vecka då!

Idag har jag vait i skolan, sen hem och fixa påskuppgift, det gäller att planera och vara ute i god tid, hmm vilket inte jag var. Han knappt göra nånting innan ja skulle åka in till träningen.
Träningen gick rätt bra, började med 123, sen hämtade jag upp mig och fick 245(inte dåligt) sen 220 nånting och 190 i sista, ett snitt på ca 195 ;)

Nu har jag precis kommit uppifrån garaget, har gjort klart det sista på påskuppgiften. Ska väl snart in i duschen och sen sova!

Slänger även upp en bild på min sötnos Timmy!

Helgen!

Hello!

Den här helgen har varit ganska lugn. Ingen bowling, så jag har fått sova ut både lördag och söndag!

I lördags jobbade jag lite på förmiddagen, sen kom Timmy hit, vi drog ju såklart ut och cyklade i det varma ja ska man kalla det sommarvädret.? Lägger in några bilder längre ner.

Timmy sov kvar här också, vi vaknade 10.30 och gick upp och käkade frukost! Sen ut på cyklarna igen, dock inte i något bra väder som igår. Vi höll på med 180, Timmy klara ju såklart det, gick mindre bra för mig ;) Sen vart det även lite No foot, hmm vad ska jag säga, jag fick typ en lårkaka eller nått efter en mer eller mindre misslyckad no foot, såklart sista hoppet innan jag skulle dra hem ;)

Efter ett tag märkte Timmy att pedalerna inte satt fast, då hade vevarna gått sönder, så han drog hem, och jag drog hem.

Så sen 15.00 har jag jobbat fram till typ nu!
Har hunnit få rent två bilar och även waxat dom, det är bra jobbat :P

Snart ska jag gå ner och kolla på Wipe out!

Hade!

Några bilder ifrån helgen!

Stabila! hehe

Timmy hoppar, den här bilden vart jag ganska nöjd med, tycker det är härlig feeling i den.

Till och med jag hoppade lite, hatar min stil, men annars gick det bra!

Farbrors RS6a jag tvättade i Lördags!

Grannens Caddy!

Och även den här grannens, Peugeot!