Mycket att göra!


Nu har jag tagit mig tid att skriva lite igen.
Har haft fullt upp nu ett bra tag, bland annat jobb 8 dagar i sträck, bröllopsfotografering + fest, ålandssemster mm.

Körde en del cross också, börjar få upp farten bra nu känns det som, iallafall på öst

Och nu sitter jag i stugan i rättvik och är här på vilosemester. Fyllde år igår så firades av familjen här. Fick lite cash.
Nån dag ska vi väl åka lite rodel, banan ligger precis över stugan typ så.

Idag var vi och kollade på dalhalla, har vart där en gång på rhapsody en gång tidigare. Lagom häftigt ställe, visar en bild här under sen =)

Nu ska jag väl snart ner och soofta lite på terassen i solnedgången!!

Slänger upp lite bilder från olika tillfällen..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0