Inte lång tid kvar nu!

Joo, jag vet dålig update.
Skiter i bortförklaringar när jag bara inte orkat skriva.

Ja idag har jag iallafall serverat 9orna på avslutningslunchen. Gick bra och det mesta var bra organiserat så det var lätt.
Är helt sjukt mätt nu efter resterna vi käkade. Tårttävling också, yeah!

Sitter här hemma nu och försöker få ordning på en liten trailer, går ju inte alltför bra när datorn hela tiden laggar ihop!
Skulle verkligen behöva en stationär dator som klarar det mesta. Men ska inte klaga, håller på att dra ihop en sådan.

Igår efter jobbet var jag hos Timmy och fotade han när han körde lite midsize, visar ett par bilder här under.

Imorgon är det skolavslutning, helt sjuukt skönt med sommarlov.

Vi hörs!


Gillar skärpedjupet i denna!



Kommentarer
Postat av: vikkan

nejdå ;D

2009-06-10 @ 20:03:18
URL: http://vikkanpikkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0