Nytt!

Liten update nu igen då!

Har haft fullt upp med att få ordning på saker och ting nu.
Men nu har jag iallafall lyckats fixa nya datorn, så det är sooft!

Idag har jag jobbat fram till 15.00, sen drog jag hem och körde lite uppdateringar på datorn.

Har även dragit ihop det sista för att stockern ska vara helt körduglig, lite småpill med förgasaren bara, men den är körbar iallafall.

I lördags var jag på tävling med Linus, fotade väldigt lite pga att det regnade hela tiden. Jag visar nån bild här nedan sen.

Nu har jag precis käkat några burgare och ska snart fixa lite till på fiddyn.





                                   Slänger upp ett par extra bilder jag tycker är härl     




Kommentarer
Postat av: Emma

Den sista bilden va sjukt fin :)

Känner du Louise Tamp??? :D

2009-07-31 @ 12:01:32
URL: http://emmamariafriden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0