Bowling!

Dags att skriva nått om bowlingen, har iallafall varit iväg till vårby idag för att lira en tävling. Spelet gick skit, hade inget flyt alls, men jag ser det som en träning istället, jag har iallafall lärt mig hur man ska hantera såna banor, så nu är jag en erfarenhet rikare, vilket är bra!
Men jag skulle nog behöva lite mentalträning nu också, måste blir mer positiv när jag spelar.
Men nu är det iallafall uppehåll nästa helg också, sen är det drar seriespelet igång igen, och då jävlar ska jag tagga till och komma upp ur den här svackan!
Har till och med lite bilder från bowlingen, dock inte från idag, men det är iallafall bilder från bowlingen, och bilder på mig! Och det händer inte ofta att jag lägger upp ;)

Kommentarer
Postat av: emilie

bra att du ser det positivt även fast det gick skit :)

2010-02-10 @ 10:06:15
URL: http://emiliejosefsson.blogg.se/
Postat av: Pia

sv: haha, det låter bra det! :D

2010-02-12 @ 19:20:03
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0