Nytt på gång!

Tjabba!
Ska för en gångs skull skriva lite nu!
Har bestämt mig för att ändra uppläget en aning här på bloggen.
Jag kommer köra vidare på att jag lägger upp bilder när jag har bra bilder.
Vilket såklart inte kan bli varje dag.
Så nu har jag tänkt att jag ska bredda mig lite mer. Då har jag tänkt att jag ska lägga upp kortare klipp på as balla, men helt onödiga prylar, tester på grejer, kanske någon guide, mycket tekniska prylar, datorer, telefoner, app tips, sjuka klipp, ja lite av allt helt enkelt! I och med det så kommer det bli betydligt mycket mer updates (satsar på att uppdatera varje dag), förhoppningsvis fler besökare, och framför allt lite roligare att besöka bloggen, när det finns lite nytt när man sufar in här.
Va säger ni, låter det bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0