JulJulJul, JobbJobbJobb, LovLovLov, FotaFotaFota!


Då var julen slut! Har varit en grym jul då jag fick precis det jag behövde, batterigrepp till nya kameran! Perfekt! Har fått massa annat också, men inget jag önskade mig direkt, men bland annat renovering av rummet, pengar, kläder, Koss lurar, wii spel mm.

Renovering av rummet känns jävla skönt, börjar tröttna rejält på gammla tapeter och det nu. Blir en jävla förändring med mööörka tapeter, mörka möbler och vitt tak! Kommer nog bli grymt.

Just ja, jag håller på att jobba lite för min farbror nu över jul och ska få i ordning på hans service center som ligger utanför min studio. Lite just därför jag hjälper till så det blir lite ordning där utanför så det inte ser förjävligt ut som det gjort ett bra tag nu!

Drog ut en sväng och fotade idag i det fina vädret..... som såklart försvann nästan direkt när jag kommit ut! Solen gick i moln nästan direkt, helt värdelöst då jag väntat på den här dagen hela vintern. Har en galen ide på en bild jag hade tänkt att ta! Men jag nöjer mig inte förän det är perfekt väder igen och jag till slut kan få till den!
Men vart några bilder innan solen försvann, dock inget speciellt, några enkla vinterbilder bara.

Har inte mycket mer att säga nu än att jag är galet jävla nöjd med kameran och använder den flitigt nu!
Kommer så småningom upp en film så ni får se kvaliten på videofunktionen. Men det väntar vi lite med så det blir bra så jag också är nöjd innan jag lägger upp det!



Just ja, krogen/macarvids brann ner natten till annandagen. Inget jag är direkt förvånad över faktiskt. Jävla tur att Ica klara sig.

Kom på att jag inte visat nån bild på nya hojen än, som i och för sig inte ens är helt ihopsatt än, men börjar närma sig nu!


Kommentarer
Postat av: Sara

Du tar äckligt bra bilder du! ;)

Äcklig, de är va du är, haha ! <3

2009-12-30 @ 13:55:18
URL: http://saraborgsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0