Mingel!

Känner mig flitig nu som fått ihop två inlägg med väldigt kort mellanrum ;)

Jag har börjat sortera och kolla igenom alla bilder jag tagit under åren, och jag har insett att jag tamefan har många bilder som är riktigt bra :) Så därför tänkte jag försöka uppdatera lite oftare med bilder, hade tänkt typ, lägga upp mingelfoto en dag, crossbilder en annan, landskap efter det osvosv, så blir det lite variation av bilder..

Börjar med mingelfoto! Har faktiskt skrapat ihop några härliga!

Första bilden är den absolut bästa jag tagit när det gäller mingel, sån galen inlevelse och känsla i bilden!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Snygga, men sista bilden har du två gånger ;)

2009-12-09 @ 20:03:27
URL: http://ssilverstrut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0