Photosession Linus..

Tog en sväng med Linus till hans privatbana i byn vi bor i. Hade som mål att ta de fetaste bilderna jag nånsin tagit där, och mjaa, det kan jag väl nästan säga att jag gjorde, ljuset var magiskt! Vet dock inte riktigt om de slår de bilderna jag tog i skymningen där. Om inte annat så är de i samma klass som dem.
Canon 7D + 70-200mm 4L, 8mm f3.5
Testade även att fota cross med fisheye, men njaaa, kan inte påstå jag tycker det är något som varken blir snyggt eller är smidigt. Man måste komma så otroligt nära för att ens kunna få någon effekt, och visst det funkar om det är som såhär, att man känner åkaren väldigt bra och kan lita på honom, annars är det odugligt skulle jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0