Helgen!

Hello!

Den här helgen har varit ganska lugn. Ingen bowling, så jag har fått sova ut både lördag och söndag!

I lördags jobbade jag lite på förmiddagen, sen kom Timmy hit, vi drog ju såklart ut och cyklade i det varma ja ska man kalla det sommarvädret.? Lägger in några bilder längre ner.

Timmy sov kvar här också, vi vaknade 10.30 och gick upp och käkade frukost! Sen ut på cyklarna igen, dock inte i något bra väder som igår. Vi höll på med 180, Timmy klara ju såklart det, gick mindre bra för mig ;) Sen vart det även lite No foot, hmm vad ska jag säga, jag fick typ en lårkaka eller nått efter en mer eller mindre misslyckad no foot, såklart sista hoppet innan jag skulle dra hem ;)

Efter ett tag märkte Timmy att pedalerna inte satt fast, då hade vevarna gått sönder, så han drog hem, och jag drog hem.

Så sen 15.00 har jag jobbat fram till typ nu!
Har hunnit få rent två bilar och även waxat dom, det är bra jobbat :P

Snart ska jag gå ner och kolla på Wipe out!

Hade!

Några bilder ifrån helgen!

 
Stabila! hehe


Timmy hoppar, den här bilden vart jag ganska nöjd med, tycker det är härlig feeling i den.


Till och med jag hoppade lite, hatar min stil, men annars gick det bra!


Farbrors RS6a jag tvättade i Lördags!


Grannens Caddy!


Och även den här grannens, Peugeot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0