Helgen


I fredags var jag och kollade på Bio med några polare, Kenny starfighter, bara massa bra skådisar och klockren film! Sen drog vi till rådberg som fyllde år.

På lördagen så vare upp kl 07.00 för att åka iväg till västerås och spela dubbelmatch, första matchen gick helt värdelöst, andra så spelade jag godkänt! Sen bar det hemåt. Väl hemma så var kl 20.00 så jag satt mig ner och kollade på Robinson.

Söndag då, knappt gjort ett skit framtill 17.00, då vare innebandy som vanligt, spelade bara 1,30 tim, sen fick jag en muskelbristning efter en krock med en annan spelare, oturligt nog så vart det så jag knappt kan gå så jag behandlar med massa aloe vera nu! 

Slänger upp några bilder jag fotade på damerna som spelade efter oss i västerås!

Det var väl min helg kortfattat!

Ha det bra!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0