Baaad!

Helloo!

Kom hem från linus nyss.

Har varit där och byggt hopp åt idioten timmy som ska hoppa så långt hela tiden ;)
Som vanligt så hoppar Timmy alltid lite extra lagom långt, blev lite klipp till kommande filmen, perfekt!!

Sen badade vi ett tag, jag kan säga att jag gjorde fetaste magplasken, var ju tvungen att prova några specialare (stavning?) Tex att stå på kanten och bara falla avslappnat med magen först ;) Och hoppa och göra sälen typ..

Imorgon är det distriktsmatch i Norrtälje hela dagen, samling 08.15 i hallen, jodu sweeeet.. Hoppas ni håller på uppland och mig nu, gick ju sjukt bra senaste i norrtälje!!

På fredag är det SM i vårby, får hoppas på att det går bra!

Och söndag, då jävlar äre RSI final, är så gaalet taggad på att spela. Ligger först efter kvalresultatet så jag har riktigt bra förutsättningar för att komma långt!! Får möta den sämsta i kvalet första serien, jag brukar vara bra på sån utslagning.

Wish me luck dudes!!

Byee

Btw slänger upp en bild på monstergäddan Sandström drog upp häromdagen, 8 hela kilon :O
Sjuukt stor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0