Helgen


Lite sammanfattning av helgen nudå!

Har ju varit en hel del bowling den här helgen, närmare bestämt torsdag, fredag och söndag så spelade jag olika tävlingar. Har gått både bra och dåligt, men totalt så är jag ganska nöjd med resultaten.

Bäst gick väl distriktsmatchen egentligen, SM gick sådär och RSI finalen gick dåligt, men jag kämpade hela tiden men fick ingen utdelning, så det var tungt.

Den enda lediga dagen den här helgen tillbringa jag på crossbanan med teamet. Dagen började halvbra med alldeles för mycket regn, men det sprack upp på eftermiddagen sen. Fast banan var galet lerig iallafall, som ni kommer se på bilderna jag lägger upp.












Kommentarer
Postat av: Björn

Häftiga bilder

2009-05-25 @ 21:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0