Träning!

Tjaa!

Har varit ganska lugnt i skolan idag. Timmyn och Anton hängde med hem en stund efter skolan och glodde lite på blocket :P

Sen drog jag iväg på träning, gick faktiskt riktigt bra :D Känns bra nu inför tävlingarna i helgen.

Nu har jag pluggat massa, vi ska göra nån filmrecension så det är rätt chill endå.

Snart ska jag väl ta en dusch och sen läsa Wallander som jag måste bli klar med ganska snart, måste även skriva recension om den, jobbigt!

Har ingen bra bild att slänga upp just nu, men har planer på att fota lite i min studio imorgon kväll. Nån som vill ställa upp som modell?

Eller jag kan väl slänga upp den här feta bilden på Danken så länge.

Blir som sagt fler imorgonkväll om datorn funkar.


Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0