Fotat i kylan!

Var precis ute och fotade i kylan och det tråkiga vädret, målet var att få till åtminstone en annorlunda och speciell bild, tycker jag lyckades med en iallafall!

Ikväll måste jag plugga till Teknikprovet imorgon. Känns som det kommer vara ganska lätt dom brukar sällan vara svåra dom proven.

Nu till bilderna jag tog nyss.


Rumpudden

Försökte få till nån cool sån här bild, men det var svårt som fan eftersom min sensor är väldigt dammig.
 
                                                                  Kan ni gissa vad det är för nått på bilden?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Du försökte inte bara, utan lyckades också :P

2009-11-11 @ 22:20:48
URL: http://ssilverstrut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0