Vardag, skola, jobb.

Slut på lov, dags att gå tillbaka till vardagen igen! Känns tungt.

Nu efter jag kom hem ifrån jobbet har jag kollat igenom mitt arkiv efter bra crossbilder som jag missat tidigare, hittade några stycken jag visar här.

Mycket skit i skolan nu också.

 
Nån tråkig solnedgång för ett tag sen.


Kollade precis rankingen, vart rätt jävla förvånad, jag har hoppat upp från 14 plats till 4e plats. Spelade en junoir tuor i helgen och samlade väl mycket poäng då antar jag. Får hoppas på att hålla den platsen.

Hepåreeee

Kommentarer
Postat av: Emma

sv. jo jag vet, brukar köra så, men jag orkar fan inte.. hahah!! ;D

2009-11-08 @ 21:40:32
URL: http://nollinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0