Dator!

Yeeeeah, nu har datan kommit, så hela eftermiddagen har jag roat mig med att bygga ihop den.
Kommer bli gryyymt! Passade även på att beställa en ny skärm också!

Datasetupen duger nog fint!
4 kärnig 2.6ghz processor
4Gb Ram minne
1.5 terabite hårddisk (dvs 1500Gb)
1Gb grafikkort
mm.

Skärmen duger också fint, extremt klara och fina färger. Helt sjuk skärm!

Är galet nöjd, kommer funka fint att jobba på nu.

Slänger upp lite gamla favoriter, kan även vara nån ny! ;)


Nya skärmen, datorn är inte mycket att visa, är bara helt svart endå ;)







Kanske en utav dom bilderna jag kan vara mest stolt över, helt sjukt galet svårt att fånga blixten på bild.

 

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

nej, menade inte dig :p

2009-10-17 @ 14:30:03
URL: http://haaniiie.blogg.se/
Postat av: Emma

sv. ja jag håller med dig :)

2009-10-18 @ 16:08:51
URL: http://nollinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0