Lite text!

Nu har jag för engångs skull tänkt att skriva några rader på min annars ganska textlösa blogg.

För några timmar sen var jag och fira min lilla kusin Albin som fyllde 7 år idag, bjöds på lite käk och fika! :)

När jag kom hem sen var det bara slänga sig på hemkunskapsgrejen för att få den klar tills imorgon när vi ska redovisa! Kuul...

Nu sitter jag här och planerar lite inför en kväll i studion med lite folk, lääär bli mycket bilder som ja visar lite av här på bloggen i slutet av helgen, så kika in då!

Ja va väl typ det jag har att berätta!

Kan ju tala om att min högertumme är totalt slut, ligger nån sena löst i tummen, så jag kan knappt hålla i bowlingklotet den första serien, sen släpper det lite så det inte känns allt för mycket. Men gå till doktorn har jag ingen lust, då kommer jag säkert få operera och shit, och då sabbar jag hela säsongen.

Kan först avslöja att jag troligen kommer att köpa en sån här i julklapp till mig själv ;)







 

Kommentarer
Postat av: kattis

snygg bild, den där med elden! :)

2009-12-07 @ 18:47:48
URL: http://katarinarhodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0