Jobbinlägg


Tänkte visa lite från jobbet och vad som händer där!
Jag jobbar då som produktfotograf för vetek.se !

Bland annat så fotar jag, barnvågar, räknevågar, bordsvågar, balkvågar mm.
Här är en bild ifrån mässan där vi ställer ut nyutvecklade barnvågen "babykiddo", på nån broschyr som ligger där finns mina bilder med som jag fotat på den. Den här montern är den 8 populäraste montern på mässan, då är det 400 montrar!
En lastcell jag fotade idag!
Om man nu skulle bli hungrig när man jobbar så ligger mellanmål i minibaren!

Hade!

Kommentarer
Postat av: sanna

du e ruggigt duktig:)

2009-09-27 @ 22:28:01
URL: http://sannaeh.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Tackar =)

2009-09-27 @ 22:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0