Nyår!

Nyårsafton! Var hemma tills 23.20 och firade morfar som fyllde 70, sen drog jag iväg till Lovisa och sov kvar där sen.
Vi hade för jävla kul, kom dit iprincip precis innan tolvslaget, så det var bara gå in och lämna grejerna, sen sticka iväg ut med kameran och skjuta lite bilder
på fyrverkerierna! Vart inga bra direkt, då jag inte hade stativ med mig ens. Sen drog vi in och roade oss, somna väl halv sex eller nått sånt, sen tre timmars sömn och sen var man uppe igen, pigg som fan! ;)

Får hoppas på ett ännu bättre år nu med ännu mer fota, och förhoppningsvis ännu mer utveckling med jobb och allt sånt!

God fortsättning!


Ganska suddig bild, men jävligt häftig tycker jag!


Uppklädd för fest!

Måste visa det här klippet från i natt också, när Travis Pastrana satte världsrekord att hoppa med en bil! Helt jävla stört sjukt galet! Så jävla häftigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0